Klacht: Onbestelde scheermesjes ontvangen

op 01 oktober 2011 over Courlux International in de categorie Oplichting

Gisteren, 28-9-2011, heb ik een setje scheermesjes en bijbehorende houder ontvangen.Kosten 3,90 Eu.
Deze zijn niet door mij besteld.
Hoe kan ik het best handelen om herhaling en evt betaling te voorkomen ?
Ik ben van plan om het retour afzender te sturen (Postb. 7003, 3109AA Schiedam).

Van de firma wil ik geen zendingen meer ontvangen

Bericht van Courlux International

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ons bedrijf is onlangs op de hoogte gebracht van deze website waardoor u nu pas reactie van ons ontvangt. De kans is daarom groot dat uw klacht reeds is afgehandeld. Mocht dit niet zo zijn of u heeft nog verdere vragen aan ons dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer 0900-4564564 (op werkdagen van 8:30-17:00 uur) of via e-mailadres klanten@klantendienst.com. Met vriendelijke groet, Saskia Courlux Klantenservice

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 21 augustus 2013 om 12:29 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Saskia
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door b.ten cate