Klacht: Onbeschrijfelijk!

op 01 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nou waar zal ik beginnen…. Pffff
Dinsdag 14juni 2016 een gasfornuis besteld bij de wehkamp. Kreeg die avond netjes een mailtje van het transport bedrijf waar hun mee werken waarin ik een datum en dagdeel kon kiezen. De service die ik besteld had hielt in dat ze hem in de keuken zouden zetten op de 1ste verdieping, zouden uitpakken en aansluiten en m’n oude gasfornuis en verpakkingsmateriaal van de nieuwe zouden meenemen. Hij zou dan ook donderdag 16juni 2016 geleverd worden. Vanaf dat moment ging het mis!
Bezorger kwam inderdaad op de afgesproken tijd bij mijn adres aan maar was alleen, aangezien het een gasfornuis was kreeg tie hem dus niet omhoog. Ik moest dus mijn buurman vragen te helpen het gasfornuis uit de bestelwagen te tillen en naar boven te dragen, vervolgens liet hij hem voor m’n voordeur staan en m’n buurman werd verzocht de oude weer mee naar beneden te tillen. Ik ben zwanger dus mag niet tillen etc. Dus het komt er op neer dat ik EN met het verpakkingsmateriaal zit, EN hij de losse onderdelen van mijn oude gasfornuis heeft laten staan maar het ergste vind ik nog dat ik hier €30 voor heb betaald. Ik betaal voor deze shit service geen €30!
Dit was stuk één, want heb vervolgens contact gehad met wehkamp omdat ik het gasfornuis daar besteld had. Heb m’n klacht gedaan en werd me ook aangeraden dat ik zelf even moest bellen met het transportbedrijf, er werd niet bij vertelt dat dat me €0.45cent per minuut ging kosten dus ik €10 armer ben door dit geintje. Ik besloot me er bij neer te leggen en m’n gasfornuis uit te pakken; BESCHADIGD!
Ik weer bellen met wehkamp natuurlijk al zwaar geïrriteerd door de service van de bezorging, werd mij vertelt dat ik óf mijn bezorgkosten kon terug krijgen, óf €25 retour kon krijgen voor het beschadigde product… Nou echt m’n klomp brak! Dit zijn 2 klachten en ik mag dus voor de slechte service m’n bezorgkosten wel terug krijgen maar dan hou ik een beschadigd product? Ze konden geen nieuwe sturen omdat deze niet meer leverbaar was en ik dan maar een andere moest zoeken en bestellen, die dan automatisch al minimaal €50 duurder was. Echt belachelijk! Want met een uitkering gaat dat niet zomaar!
Maarja toen ik ze vertelde dat HUN de fouten maakten en HUN in zee gaan met een transportbedrijf wat hun werk niet doet helemaal geen gasfornuis had want ja die oude was wel meegenomen, werd mij verteld dat ze daar niets mee konden en ik dus maar verplicht ben buiten de deur te eten wat mij ook gewoon met een uitkering veel geld kost!
De mensen van wehkamp legden het probleem bij mij en mocht zelf kiezen en deden dan ook nog net of ze mij tegemoet kwamen of iets? En verder kreeg ik te horen; mevrouw dit is uw probleem. Ik werd onfatsoenlijk behandeld en er werd ook steeds gezucht aan de telefoon.
Ze zouden een nieuwe afspraak maken om hem te laten ophalen en dat zou dan vrijdag 17juni gebeuren, en inderdaad vanmiddag stond het transportbedrijf wéér netjes op tijd aan de deur maar wat denk je…???! ALLEEN! Dus die man vertrekt weer zonder iets mee te nemen en zit ik dus nog steeds met deze rotzooi en het feit dat ik nog steeds geen gasfornuis heb dus ik niets kan eten.
Bel ik wéér met wehkamp en die mevrouw herhaald constant dat ze weer een nieuwe opdracht kunnen maken voor morgen?! Echt dit geloof je toch niet? Ik heb hier morgen allemaal bezoek over de vloer maar niemand kan eruit of erin door deze troep! Het is mijn probleem word er steeds gezegd maar JULLIE zijn het probleem! Ook het transportbedrijf verwijst mij naar de wehkamp en zeggen dat hún moeten aangeven of het een eenmansrit is of tweemansrit.. En wehkamp legt het wéér bij mij? Kan de wehkamp er wel weer een retour afspraak voor maken maar morgen staan ze dan dus wéér met 1 man aan de deur, en moet ik wéér, voor de 3de keer thuis blijven.. Net of ik niets beters te doen heb! Ik ben een fortuin kwijt aan telefoonkosten, buiten de deur eten en dat met een bijstandsuitkering! Ik ben zooooo ongelofelijk boos! Door jullie fouten keer op keer kom ik gewoon in de problemen. Ik ben zwanger en heb door de stres die JULLIE mij geven net naar het ziekenhuis gemoeten omdat ik zo last had van m’n buik. Dit gaat echt véél en véélste ver!
En dan de opmerkingen tussendoor van u had toch even kunnen helpen dragen? Of de beschadigingen zitten toch aan de zijkant dus die ziet u toch niet? Echt onbeschoft, dit gaat dan ook rond in waar mijn macht ligt want dit laat ik niet zomaar voorbij gaan. Als ik zelfs al naar het ziekenhuis moet met m’n zwangerschap door de stress die jullie mij geven nou echt dan kan je als bedrijf trots zijn op jezelf!
de enige oplossing die ik zie is om hier mee naar de kantonrechter te stappen en een schadevergoeding te vragen want echt wauw wat ben ik boos!

Een vergoeding voor al mijn tijd, telefoonkosten en materiële kosten en dan niet aankomen met een tegoedbon van €10!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 19 augustus 2016 om 09:11 geantwoord

Beste,

Wij hopen dat uw klacht inmiddels op een goede manier is afgehandeld. Ik zie dat het artikel inmiddels retour verwerkt is en dat u het volledige bedrag incl verzendkosten heeft terug ontvangen, samen met een cadeaubon t.w.v. €30,-.

Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij deze uiteraard graag van u.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak wat er allemaal is ontstaan, maar wij hopen dat het in de toekomst beter zal gaan.

Ik wens u alvast een goed weekend toe.

Webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Jolene Leenders