Klacht: Onbeschofte taxi-chauffeur van Veolia.

op 19 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Gisterenmiddag wou ik vanaf de halte Vaals,Busstation naar het Drielandenpunt met lijn 149. Veolia heeft deze lijn aan een taxi-bedrijf uitbesteed. Ik twijfelde nog of ik de deur van de taxi open zou doen. Uiteindelijk opende ik de deur,waarop ik meteen op een onheuse manier werd bejegend door de desbetreffende taxi-chauffeur. Hij zei: Nee,niet nu,veels te vroeg. Hij sprak tegen mijn of ik dat een hond was. Meneer had mijn ook netjes een plaats vast kunnen aanbieden en mijn ov-chipkaart kunnen inchecken,in plaats zo bot en onbeleefd te doen. Ik was zo verbolgen dat ik ontplofte en keihard de deur van zijn bus dichtsmeet. Ik zag hem wit wegtrekken. Dit zijn geen manier van zaken doen vind ik. Ik kom zelf niet uit Vaals en ben niet bekend hiermee. Een beetje kinderachtig allemaal. Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen.

Als deze man wordt aangesproken op zijn onbeschofte gedrag.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frankdebruin1971