Klacht: Onbeschofte pakketbezorger

op 18 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas wederom een vervelende ervaring gehad met een pakket bezorger die vanmiddag een pakket heeft afgeleverd. Bezorger belde beneden aan en wilde niet naar boven komen om het pakket af te leveren.
Ik ben naar beneden gegaan om mijn pakket aan te nemen.
Pakketbezorger was zeer onvriendelijk. Sprak me aan met JIJ en vond dat ik respectloos naar hem was door te verwachten dat hij naar boven zou komen. Ik moest maar eens de corona regels uit mijn hoofd leren en verder mijn mond houden. De bezorger duwt zo het pakketje in mijn handen en nam een intimiderende houding aan. Zei dat we wel eens verder zouden praten…?! DHL personeel wordt steeds onbeshofter!

DHL zou eens meer moeten selecteren op beschaafd personeel! Service gaat met de dag achteruit.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 mei 2020 om 12:18 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het door u beschreven gedrag past op geen enkele manier bij de representatieve houding die wij van onze medewerkers verwachten. Het spijt mij dat u hiermee te maken heeft gehad. Mijn excuses.

Uw klacht heb ik meteen doorgezet naar de leidinggevende van de koerier. De bezorger wordt hier dan ook op aangesproken. U kunt er dus op rekenen dat dit niet opnieuw zal gebeuren.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Rodney_