Klacht: Onbeschofte/ongemanierde bezorger.

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakketje besteld, maar wat nog niet bekend was, was de datum en tijd dat het geleverd zou worden.

Ik was niet thuis en mijn moeder hoorde de deurbel gaan en zag de postbode staan. Mijn moeder vroeg vriendelijk aan de postbode of hij het eventjes naar boven wilde brengen (1hoog), omdat zij super ziek is. En meneertje begon een grote mond te geven naar mijn moeder, bijdehand doen en zei dat het hem niet interesseert omdat hij dit werk moet doen van zijn uitkeringsinstantie. Mijn moeder heeft toen maar het pakketje aangenomen en de deur dichtgedaan.

Mijn moeder is nu zojuist bang dat de postbode in haar brievenbus zal onderpissen en dat haar de postbode haar brieven zal weggooien.

Heeel triest dit.

Ik ben pas tevreden wanneer hij manieren heeft geleerd en dat hij professioneel blijft wanneer hij zijn beroep uitoefend.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Cameron, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw moeder op deze manier door de bezorger is behandeld. Ik reageer graag op uw bericht. U geeft aan dat de bezorger brutaal op uw moeder heeft gereageerd na het verzoek of deze het pakket op 1 hoog wou brengen. Het is zeer spijtig dat uw moeder nu bang is voor de door u genoemde acties. Ik maak hier graag en klacht voor aan. Hiervoor ontvang ik graag de 3S-code van het pakket en tevens of de bezorger daadwerkelijk heeft gezegd deze dingen te doen. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code en informatie, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Cameron, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 08:46 geantwoord

Geachte mevrouw Cameron,

Alle klachten die gemeld zijn door ChristienJC