Klacht: Onbeschofte medewerkers en Niet werkend toestel

op 14 oktober 2011 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Heb maandag 3 oktober een nieuwe samsung galaxy S ontvangen die niet werkt.
Kan niet gebeld en berichten komen later aan.
Donderdag 6-10 meteen gebeld met de klantenservice(dus nog binnen de termijn van 8 dagen)die gaven mij als reden op dat mijn sim kaart niet optimaal zou kunnen werken dus dat moest ik maar even testen , mocht dat niet werken dan moest ik even een hard reset doen, ook dit heeft niet gewerkt.
Vrijdag 7-10 meteen weer met de klantenservice gebeld(nog steeds binnen de termijn van 8 dagen) en werdt mij geadviseerd even naar de kpn store te gaan daar ben ik dan ook zaterdag 8 oktober(binnen de termijn van 8 dagen)heen gegaan werd ik weg gestuurd omdat kpn en hi gesplitst zijn.
Dus dezelfde zaterdag 8 oktober naar de hi winkel geweest nou hoe ik daar behandeld ben is niet te geloven.
Ze wilde me niet helpen omdat ik de telefoon telefonisch aangeboden heb gekregen, en adviseerde mij mijn abonnement op te zeggen.
Ook deze meneer zei uiteindelijk het probleem te zien een te oude sim kaart, dus nieuwe sim kaart kon wel een paar uur duren voordat dit werkte dus weer een dag verder en nog steeds werkt hij niet.
Gister uiteindelijk bij kpn business center in barendrecht terecht gekomen, uiterst vriendelijke mensen en eindelijk het gevoel dat ik begrepen wordt alleen kunnen ook zij niks voor mij doe, behalve hem ter reparatie op sturen.
Zij hebben er om te testen nieuwe software opgezet ook dit heeft het probleem niet verholpen.
Bij de klantenservice ontkennen ze alle telefoontjes en zeggen ze dat ik maandag voor het eerst gebeld heb.
Ik heb nooit eerder klachten gehad met betrekking tot mijn toestel maar weet nu dat je bij de klantenservice niet goed geholpen wordt.

Ik ben tevreden als ik een werkend toestel, nou weet ik omdat ik alles geporbeerd heb dat er maar 1 oplossing is en dat is een nieuw toestel.

Alle klachten die gemeld zijn door KimmyTE