Klacht: Onbeschofte medewerkers

op 08 juli 2017 over De Klerk & Vis in de categorie Incassobureaus

Via de Klerk Vis Niekus een vordering gekregen omtrent een betalingsachterstand bij de ANWB. Echter was dit van jaren geleden en al meerdere malen verhuisd, dus ik was me van geen kwaad bewust. Contact gezocht met de ANWB maar die konden me niet verder helpen.
Na telefonisch contact waarin ik volledig werd afgeblaft door een vrouwelijke medewerkster die bleef benadrukken dat ze de verhoging al klaar had liggen en ik dus gewoon moest betalen, het contact via de mail proberen te zoeken met mw T. Erdmann. Vreselijk. Vanaf het eerste contact heb ik benoemd bereid te zijn om te betalen als ze mij een contract van de ANWB kunnen overleggen. Uiteraard werd er niet op mijn mails gereageerd, pas na wederom telefonisch contact. Ik heb aangegeven in de mail dat ik het contact niet als prettig heb ervaren, hier werd echter niet op ingegaan door het bedrijf. Uiteindelijk begon men te dreigen met een rechtszaak. Dit bedrijf is uit op geld, voert alleen maar dreigementen en denkt niet mee. Medewerkers hebben geen idee waar ze het over hebben en zijn brutaal en onbeschoft in het contact. Daarnaast zitten mails die je ontvangt vol met spelfouten.

Ik ben tevreden wanneer ik op een fatsoenlijke manier te woord gestaan word door medewerkers. Ook zou het fijn zijn als medewerkers kennis hebben van zaken en ook wat betreft Nederlandse taal mag je van zo'n bedrijf een bepaald niveau verwachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Klerk & Vis over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door stax