Klacht: Onbeschofte medewerker DHL

op 06 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Zojuist werdt er een pakket bezorgd door een koerier van DHL voor mw. May Wesseling op Diemermere 15 te Diemen.

Het betreft het hoofdkantoor van Tempo Team, bij de receptie mogen wij geen pakketten in ontvangst nemen zonder dat degene in kwestie hierover in kennis is gesteld.

Dit legde ik uit aan de koerier waarop hij boos wegliep en zei dat het wel goed zo was.

Hierdoor wordt ik opgezadeld met zijn probleem en van dat onbeschofte gedrag waar klanten bij staan ben ik niet van gediend.

Graag het verzoek om hierop uw medewerker aan te spreken.

Cheryl Polak

Ik ben pas tevreden wanneer de koerier in kwestie op zijn onbeschofte gedrag is aangesproken en er ook wat mee doet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste Cheryl Polak, Ten eerste mijn oprecht excuses voor het gedrag van de bezorger. Dit is zeker niet de bedoeling. De bezorger is ons visite plaatje en daarbij verwachten wij ook gepast gedrag van hem. Ik snap heel goed dat u bij een groot bedrijf niet maarzo allerlei pakketjes kunt aannemen, zonder dat u hier vanaf weet. Ik wil graag uw klacht doorzetten naar de leidinggevende van de bezorger. Helaas kan ik de zending niet vinden op de opgegeven adresgegeven. Heeft u toevallig voor mij het zendingnummer van het pakket, zodat wij de juiste bezorger hierop kunnen laten aanspreken? Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, Carola DHL klantenservice.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

DHL

Heeft op 06 augustus 2016 om 09:36 geantwoord

Beste mevrouw Polak,

Wat naar dat de chauffeur zulk onbeschoft gedrag vertoonde. Ik wil er graag voor zorgen dat dit besproken gaat worden met deze chauffeur. Helaas heb ik op de opgegeven postcode en huisnummer geen resultaten. Kunt u mij het zendingsnummer doorgeven? Dit kan per e-mail onder referentienummer 537559 naar webcare_parcel@dhl.com.

Met vriendelijke groeten,

Sanne