Klacht: Onbeschofte medewerker Anja Meerman

op 09 augustus 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb contact opgenomen met eventim om kaartjes te kopen voor de nieuwe musical get on your feet. Omdat ik in een rolstoel zit verzocht ik om een rolstoelplek. De medewerker moest even eea checken mbt mijn specifieke wensen, met haar supervisor mevrouw Anja Meerman. Vervolgens kreeg ik haar aan de telefoon en zei ze dat we niet allemaal uitzonderingen kunnen maken of voorrangsbehandelingen kunnen geven. Met nadruk wil ik zeggen dat ik hierom niet gevraagd heb. Ook sprak ze op een neerbuigende toon en voelde ik mij totaal niet serieus genomen. Daarnaast moet je als medewerker wel checken of je telefoon op mute staat want ik kon het akelige gelach van de supervisor horen. Niet sjiek.

Ik wilde dit toch even kwijt, ik eis verder niets en ga weer door met mijn leven. De kaartjes zijn inmiddels verzorgd door een vriendin.

Mvg

Ik heb inmiddels via mijn vriendin kaarten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvdieper