Klacht: Onbeschofte koerier

op 04 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Retourpakket zou tussen 18u en 21u opgehaald worden dit werd uiteindelijk 22u. Toen ik zei dat t een beetje laat was en hem niet meer verwacht hadden werd het pakket uit mn handen gerukt en de retourticket van zich af gegooid. Snauwend dat hij er niks aan kon doen en liep snel weg. Zeer onbeschofte koerier.

Gewenste Oplossing:

Koerier had gewoon zijn excuus kunnen aanbieden voor het late tijdstip.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 november 2017 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de bezorger vertraging heeft opgelopen en het hierdoor niet is gelukt binnen het geplande tijdsvenster bij u langs te komen. Gelukkig is de bezorger langer doorgegaan en heeft hij het pakket alsnog bij u afgehaald later die avond.

Uiteraard betreuren wij de reactie van onze collega. Heb hier direct melding van gemaakt bij het de betreffende depot. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Aaddraijer