Klacht: Onbeschofte haastige bezorger

op 02 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedere keer als deze manlijke bezorger in ons appartementencomplex iets moet bezorgen druk hij alle deurbellen tegelijk in om zomaar snel weg te kunnen zijn.
De eerste die open doet is de Sjaak en kan een pakketje aannemen van buren die ook gewoon thuis zijn maar schijnbaar niet snel genoeg reageren. Ben dit helemaal zat en de volgende keer is hij er nog niet klaar mee.
Daarnaast vraagt hij het niet eens netjes maar druk het pakketje gewoon direct in je hand en weg is hij.
Wat gaat post nl toch met de dag achteruit totaal geen respect voor mensen ( klanten) en wat een onbeschoft en ongeïnteresseerd / gemotiveerd personeel.

Gewenste Oplossing:

Die beste man moet eens goed aangepakt worden dit lijkt nergens op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Schoonhoven, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger in uw appartementencomplex de pakketten bij buren bezorgd, terwijl de ontvangers ook gewoon thuis zijn. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het ongemak! Allereerst wil ik u er op wijzen dat u ten alle tijde vrij bent om pakketten voor de buren te weigeren. U bent niet verplicht om deze aan te nemen. Ik kan een klacht voor u registreren omdat de bezorger een pakket voor nr 123 bij u heeft bezorgd terwijl de geadresseerde gewoon thuis was. Daarvoor heb ik wel de 3S code van het pakket nodig. Wilt u deze sturen? Ik zie uit naar uw antwoord. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Schoonhoven, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schoonhoven,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Streampakket