Klacht: Onbeschofte bezorgers

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er werd net aangebeld door één van jullie bezorgers, ik zat in de woonkamer en niet ver van de voordeur, na 2 seconden werd er al op het raam geklopt (met andere woorden “schiet eens op”! Ik deed de deur open (een vriendelijk groet kon er al niet af) het pakketje werd zowat im mijn handen gegooid zo snel ging het, een simpele doei werd gezegd en meneer was al weg! Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt, nu ben ik echt zat, zo onbeschoft!! Is het de werkdruk, tijdnood??

Als er normaal gewacht wordt tot ik bij de deur ben en niet gelijk kloppen op het raam, een normale goedenmidda oid en normaal het pakket overhandigeb

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer/mevrouw Boin, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger onbeschoft was toen hij bij u een pakket afleverde. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag maak ik een melding voor u om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Francesboin