Klacht: Onbeschofte bezorgers

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd net aangebeld door één van jullie bezorgers, ik zat in de woonkamer en niet ver van de voordeur, na 2 seconden werd er al op het raam geklopt (met andere woorden “schiet eens op”! Ik deed de deur open (een vriendelijk groet kon er al niet af) het pakketje werd zowat im mijn handen gegooid zo snel ging het, een simpele doei werd gezegd en meneer was al weg! Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt, nu ben ik echt zat, zo onbeschoft!! Is het de werkdruk, tijdnood??

Gewenste Oplossing:

Als er normaal gewacht wordt tot ik bij de deur ben en niet gelijk kloppen op het raam, een normale goedenmidda oid en normaal het pakket overhandigeb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Boin, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger onbeschoft was toen hij bij u een pakket afleverde. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag maak ik een melding voor u om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Boin, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Boin,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Francesboin