Klacht: Onbeschofte bezorger

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een bezorger van het bedrijf stond bij ons aan de deur. Ik heb huisgenoten en weet niet van iedereen wie er pakketjes besteld. Onze bel was kapot en ik hoorde het geklop op de deur pas na een aantal minuten. Dit was schijnbaar reden genoeg voor de bezorger om mij (nadat ik de deur open deed en netjes mijn excuses aanbood) uit te schelden voor alles onder de horizon. Vanwege de regels van de website kan (en wil ik ook niet) de woorden die hij gebruikte herhalen. Ik heb direct de klantenservice gebeld en er zou een melding van gemaakt worden. Ik vond het wel nodig om dit hier te melden. Dit was zo’n bizarre situatie, zulke mensen zouden dit soort werk niet mogen doen.

Ik zou wel graag excuses willen ontvangen, en dan niet van de dame van de klantenservice. Dit was een hele rare en angstige situatie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 11:38 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Goed dat u dit even meldt! Dit nemen we uiterst serieus. Ik zie inderdaad dat u al contact met ons heeft gehad en dat dit gemeld is bij de leidinggevende van de chauffeur. U krijgt daar verder geen terugkoppeling op, maar u kunt ervan uitgaan dat we dit op gaan pakken met de chauffeur.

Ik ga ervan uit dat dit niet opnieuw voor gaat komen. Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vogelteller