Klacht: Onbeschofte bezorger

emiliodevlam op 28 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist PostNL aan de deur met een pakket dat door een kleerkast van een bezorger (helaas medelander, zou ik liever niet vermelden) gewoonweg door de deurpost werd heengedrukt onder gemompel van – fan buure. Hufterig gedrag, maar voor je buren doe je alles nietwaar? En de buren waren gewoon thuis. Wat een patjepeejers die ze bij PostNL in die busjes knallen. Succes met de service PostNL – Het begint op KPN te lijken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben hartstikke tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geaachte heer de Vlam, Uit uw bezorging begrijp ik dat de bezorging niet correct is uitgevoerd? Mocht dit het geval zijn ontvang ik graag de barcode van het betreffende pakket. Op deze manier kan ik de juiste persoon aanspreken. Graag verneem ik van u. Mijn excuses voor het ongemak. In afwachting van uw respons verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - U kunt in afwachting blijven wat mij betreft of gewoon mijn klacht lezen en er iets aan doen. Succes, Emilio de Vlam

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer de Vlam, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zou graag actie willen ondernemen om de betreffende bezorger aan te spreken op de gang van zaken. Wilt u me hiervoor de track&trace (3S) code van het betreffende pakket sturen? Ik begrijp dat het gaat om een zending die bestemd was voor uw buren en kan me voorstellen dat u wellicht niet over de code beschikt. In dat geval adviseer ik u uw buren te vragen hiervan melding te maken, zodat we alsnog actie kunnen ondernemen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer de Vlam, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Vlam,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door