Klacht: onbeschofte bezorger

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden om 15.00 uur heeft een bezorger van post.nl een pakketje bezorgd bij onze horecazaak gelegen op de markt 32 te Maatricht.
Het kenteken van het busje is V-075-GL

Wij hebben een terras aan ons eetcafé, waar uw bezorger langs moet lopen om het pakketje af te leveren>
Om een of andere reden heeft uw bezorger ruzie met onze entreedeur.
En deelt vervolgens zijn frustratie luidop met onze gasten op het terras( K*T deur)
Deze bezorger is niet meer gewenst bij ons.
Ik hoop dat u hier begrip voor toont>

Gewenste Oplossing:

Als deze persoon niet meer komt bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat een medewerker van ons zich niet correct heeft gedragen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb niet de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat een bepaalde chauffeur direct van een route wordt afgehaald, maar ik wil dit graag melden om ervoor te zorgen dat deze persoon hierop wordt aangesproken. Hiervoor zou ik graag de barcode van het pakket willen ontvangen, die deze medewerker bij u heeft afgeleverd. Zou u deze nog aan mij door willen geven? Zou ik tevens uw achternaam nog mogen ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pascalh