Klacht: onbeschofte bezorger

op 13 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ben ik gestopt met het aannemen van pakketjes van DHL voor andere mensen in de buurt. Een onbeschofte opmerking van een pakket bezorger was hier de aanleiding van. Helaas voor DHL. Alleen eigen pakketjes neem ik nog aan. Andere bedrijven mogen gerust andermans pakketjes afgeven.

Gewenste Oplossing:

Wij als particuliere consumenten zijn niet verplicht om andermans pakketjes aan te nemen. dit doen we uit maatschappelijke oogpunt.

Ik stel het dan ook op prijs als de bezorgers dan gewoon vriendelijk blijven, als het pakketje gewoon te groot is om een paar dagen in huis te hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste mevrouw Van Steen, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat één van onze bezorgers niet netjes gereageerd heeft op het moment dat u een vrij groot pakket voor de buren niet wilde aannemen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, u bent er ten alle tijden vrij in om een pakket wel of niet aan te nemen. Tevens zijn onze bezorgers het visitekaartje van DHL en horen niet op deze manier met u of anderen om te gaan. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor dit voorval. Kunt u wellicht via de buren een traceercode van dit pakket achterhalen? Dan kan ik uitzoeken welke bezorger dit geweest is en ervoor zorgen dat deze hier op aangesproken zal worden. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Els Steen

2 maanden geleden - Hallo, De bezorging van het pakket was woensdag 11 oktober op locatie: Blauwven 86, 5508RD Veldhoven Volgens mij was het rond 16.00 uur. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Steen,

Bedankt voor uw reactie en het toesturen van de extra informatie. We gaan dit met de chauffeur oppakken want dit is zeker niet het gedrag dat wij van onze chauffeurs verwachten. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. In ieder geval wil ik u hartelijk danken dat u de moeite heeft genomen dit aan ons kenbaar te maken.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Els Steen