Klacht: Onbeschofte bezorger

op 02 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb zojuist een pakket ontvangen van DHL.
Ik was even boven bezig waardoor ik de bel niet had gehoord. Toen ik beneden kwam maakte de bezorger aanstalte om weer te vertrekken. Ik zwaaide voor het raam dat ik er wel was en even de sleutel moest pakken.
Ik deed open en verontschuldigde me dat ik boven was. Zegt de bezorger; ik heb nog 600 paketten te bezorgen! Denkt u dat ik hier allemaal tijd voor heb? Dus ik zeg: pardon! Heel bijzonder dit. Zegt de bezorger: u kunt het pakket ook weer bij mij inleveren hoor als u niet tevreden bent. Ik heb de deur dichtgegooid en gezegd dat ik er voor betaald heb. Hij bleef voor mij raam staan en roepen! Ik moest de gordijnen sluiten. Uiteindelijk ging hij ook de discussie met mijn buurman aan die naar buiten was gekomen. Ik ben teruggeggan en heb hem gevraagd mijn pad nu te verlaten en ik een klacht in zou dienen. Wat een onbeschofte manier van bezorgen! Geen woorden voor.

Pakket is bezorgt op Bandijk 41 in Purmerend met de datum van vandaag. Pakket van youre suprise.

Geen onbeschofte manier van zaken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:38 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat een chauffeur van ons zich zo misdragen heeft. IK heb uw klacht direct doorgezet naar diens leidinggevende en ga ervan uit dat deze gepaste maatregelen zal nemen jegens dit gedrag. Onze excuses voor het voorval en ik hoop dat dit niet meer zal voorkomen.
Lea
DHL Parcel Webcare