Klacht: Onbeschofte bezorger

op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere keren mis gegaan van het juist ontvangen van mijn pakket eindelijk de bezorger aan de deur. Ik heb expres een briefje bij de bel geplakt dat mijn dochter van 8maanden slaapt, en of de bezorger zou willen bellen of iets dergelijks. Dus ik zit boven op mijn telefoon te wachten op de bezorger. En ineens gaat de deurbel waarop eerst mijn dochter wakker word en ik naar de deur toe ga met de vraag of zij mijn briefje niet heeft gezien. Dat had zij wel maar had geen telefoon bij zich, waarop ik vroeg of ze zij dan niet had kunnen aanbellen bij de buren of iets anders kon verzinnen. Daarop kreeg ik al weglopend ik ga niet met u in discussie ik heb geen telefoon bij me! En weg ging ze, ik denk dat je dan niet serieus met je werk bezig bent en met de klanten van je opdrachtgever.

Gewenste Oplossing:

Het gaat niet om tevreden of niet tevreden, het gaat erom dat een briefje met een klein verzoek er niet voor niets hangt. En op het moment dat de betreffende bezorgster ook nog zo onverschillig reageerd gaat er denk ik iets niet goed en moet zij hierop worden aangesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenmiddag,

Bedankt voor het melden van dit voorval. Begrijpelijk dat u het niet op prijs stelt dat de bezorger toch aanbelt. Het is afhankelijk van de zending of het bij de buren aangeboden mag worden, hoogstwaarschijnlijk is dit de reden waarom de bezorger dat niet heeft gedaan. Desalniettemin zal ik deze melding voor u melden bij de leidinggevende van de bezorger.

Vriendelijke groet,

Thijs DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin Zaandam