Klacht: Onbeschofte bezorger

op 01 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakketje besteld (zonnebril Rayban) uit Duitsland. Deze werd vandaag bezorgd en wilde net de deur uitstappen en hij kwam langs. Ik bleef dus netjes even wachten aangezien hij meerdere pakketjes had in mijn straat. Hij was in een normale personenauto en was erg luidruchtig. Volumeknop van zijn radio stond op maximaal en heel de buurt kon meegenieten. Anderen in m’n straat waren niet thuis voor hun pakketje waardoor je meerdere malen in het algemeen wat schreeuwde. Ook gooide hij met allerlei deuren en zijn rij gedrag vond ik ook niet professioneel. Toen hij bij mij aankwam schold hij allerlei klanten uit en dat hij hier weg wilde en het domme mensen zijn dat ze iets bestellen maar niet thuis zijn. Ik heb dit genegeerd en heb netjes getekend en m’n pakketje aangepakt. Ik ben meteen weggegaan. Ik vond de bezorger toch wat dreigend overkomen en erg asociaal. Niet echt om te zeggen dat de klant de koning is en hij zijn beroep leuk vind om te doen…

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakketje op tijd bezorgd was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Demibronsdijk