Klacht: onbeschofte behandeling van de bezorger

[email protected] op 22 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste heer, mevrouw,

Ik weet niet hoe uw bezorger heet maar die vindt het belangrijker om mij duidelijk te maken dat ik 10 minuten bij de deur moet staan omdat hij eerst bij andere gaat aanbellen en zijn problemen daar gaat oplossen omdat de mensen niet thuis zijn ik heb niks met zijn werk te maken om mij 10 minuten buiten te laten staan en dat nam hij mij erg kalijk en werd ronduit brutaal vorige keer heeft hij ook expres mijn pakket bij iemand afgegeven en hem had aangegeven dat daar niet te willen doen en dat ie gewoon bij mij moet aanbellen ik was namelijk gewoon thuis ik ben dit spuugzat ! ik begrijp het is druk maar ook ik heb het druk

als hij net als andere bezorgers gewoon vriendelijk is en bij mij aanbelt op het moment dat hij het ook echt boven komt aangeven!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 februari 2021 om 11:36 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]