Klacht: Onbeschofte behandeling en niet reageren

op 28 januari 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Er wordt door SeeTickets een actie opgezet onder de noemer Goede Voornemens. Je kunt dan een kaartje bestellen en als je dan een tweede kaartje voor dezelfde voorstelling neemt, krijg je deze voor 15 euro. Daar wil ik wel gebruik van maken dacht ik. Nou, dat kon dus niet volgens SeeTickets. Als ik hun wijs op de actievoorwaarden hebben ze daar niets mee te maken en als klap op de vuurpijl zegt de medewerker mij maar te stoppen met mijn verhaal want ik krijg het kaartje toch niet. Dit onder betaling van een belachelijke 45 eurocent per minuut. Toen maar in het toetsenbord geklommen en de klacht gemaild. Nou, daar krijg je dus gewoon geen antwoord op en wachten ze denk ik totdat de actie over is. Dan kunnen ze zich daar achter verschuilen. Heel onbeschoft allemaal.

Gewenste oplossing

Ik zou tevreden zijn indien men niet eenzijdig de voorwaarden zou gaan aanpassen en zich conformeren aan de door hunzelf opgeschreven voorwaarden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 01 augustus 2012 om 19:10 geantwoord

Ten tijde van het melden van uw klacht was See Tickets nog niet aangesloten bij deze site. Uw klacht wordt om deze reden afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door gjvanb