Klacht: Onbeschofte behandeling door een medewerk van Kok fietsen, te Utrecht

op 20 september 2016 over Kok Fietsen in de categorie Fietsenwinkel

Afgelopen Januari 2016 was ik bij Kok fietsen aan de Nachtegaalstraat 51
3581 AD Utrecht om te kijken voor een nieuwe fiets, met inruil van een oude goede fiets locomotief met 3 versnellingen. De persoon in kwestie was totaal niet vriendelijk en bod tevens slechts € 50,- voor deze goede fiets. Deze persoon die in het magazijn en werkplaats werkt wees ons echter de deur!! met andere worden ik heb het hier voor het zeggen…. Wij zijn toen weg gegaan en heb elders een andere nieuwe fiets gekocht met een veel hogere inruil voor de nog goede herenfiets van mij. In september van dit jaar wilde ook mijn partner een nieuwe fiets(mogelijk) een Cortina of een ander merk. Helaas werden wij wederom geholpen door die zelfde onbeschofte persoon, tevens kwam er een discussie opgang naar de eerdere behandeling en hoe hij deed op dat moment. Iedereen kon meeluisteren in de winkel waar hij maling aan had en hij wees ons wederom de deur. LEKKER KLANTVRIENDELIJK. Deze mannelijk persoon moet eigenlijk een cursus ondergaan van hoe om te gaan met klanten en klantvriendelijkheid. Helaas kennen we deze persoon alleen van gezicht en naast zijn onbeschoftheid en onvriendelijkheid kwam hij over als zijnde baas en ze kunnen me toch niets maken want ik ziet hier goed met mijn vaste baan. Een collega probeerde op een vriendelijke manier de zaak te redden om alsnog een nieuwe fiets aan ons te verkopen, maar later hebben wij voor de eer bedankt en wederom ergens anders een nieuwe fiets gekocht. Mensen wees gewaarschuwd om bij KOK Fietsen iets te kopen. Wij komen er nooit meer al was Kok fietsenwinkel de allerlaatste van Utrecht.

Wij zijn absoluut niet tevreden Kok Fietsenwinkel gooit op deze manier van doen zijn eigen glazen in, terwijl er zoveel concurrentie is vanaf de Nobelstraat/ Nachtegaalstraat/ Biltstraat etc... zitten er zeker 10 fietsenwinkels.

Alle klachten die gemeld zijn door W. J. van de Laar