Klacht: onbeschofte behandeling

op 04 oktober 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

ik kwam met mijn moeder nieuwe glazen in haar montuur laten zetten, ik had hier van tevoren over gebeld, aangezien mijn moeder niet een aantal dagen zonder bril kan, of het mogelijk is de brillenglazen te slijpen als wij even een paar uur weg gaan zodat dit mogelijk is, en ze na ongeveer 2 uur terug komt en de bril dan klaar zou kunnen zijn.
dit was dan mogelijk, op het moment dat ik werkelijk met mijn moeder aankwam wist men niets, verteld van het gesprek, men heeft toen de bril gemaakt, maar toen ik 17.25 terug kwam, waren de lichten uit en was men de winkel aan het sluiten, ik kwam aan met mijn moeder in de rolstoel, en vertelde dat ik de bril op kwam halen, o, ja, we zijn aan het sluiten, u mag er niet meer in, wat is de naam, naam gegeven, een meneer haalde het montuur, ik moest met mijn moeder in de wind buiten blijven en hij deed het montuur op
haar neus, ZOOOOOOOOOO KLAAR.
ik vind dit echt ongelooflijk, hoe wij nederlanders met elkaar omgaan, en ook, hoe gaan wij met onze ouderen om, en wat betekend het woordje de KLANT IS KONING, kan me niet voorstellen dat je WILLEM ALEXANDER ZO BEHANDELD EN VOOR DE DEUR LAAT STAAN!!!

met een normale bediening,
die in ieder geval iemand binnen laat en 5 min. de tijd neemt
ook al is het 5 min. VOOR TIJD!!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvia bontenbal