Klacht: Onbeschoft winkelpersoneel bij Bruna in emmeloord

op 21 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren kom ik bij postnl punt om pakje te laten wegen.
Deze bleek niet door brievenbus te passen en werd gezegd 6,95.
Toen ik vroeg of ze hem toch zou willen wegen zei mevr. 6,95.
Toen ik uit wou leggen dat ik het anders zou gaan verpakken zodat het door brievenbus zou passen werd het pakje naar mij toe gegooid en op agressieve wijze gezegd 6,95.
Als dit het voorbeeld is van postnl snap ik dat mensen geen post meer via postnl wil versturen.
Misschien dit punt sluiten?

Vriendelijke groet,
Marja wieten

Op zijn minst excuses van deze mevrouw en een compensatie.
Moest nu extra rijden hierdoor.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wieten, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u onbeschoft bent behandeld in een één van onze servicepunten. Graag reageer ik op uw bericht. Aller eerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Het is zeker niet de bedoeling dat u zo behandeld wordt in één van onze servicepunten. Daarom wil ik graag een melding voor u aanmaken. Zou u mij willen vertellen om welke punt dit precies gaat? U kunt het adres vinden op www.postnl.nl/locatiewijzer. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Namaste71

6 maanden geleden - Gisterenmiddag. Het gaat hier om het postnl punt: Bruna in Emmeloord. Lange Nering 48 8302 ED. Personeel is hier geen visitekaartje voor jullie. Vriendelijke groet

Heeft op 21 februari 2018 om 12:36 geantwoord

Geachte mevrouw Wieten,

Hartelijk dank voor uw reactie en de aanvullende informatie. Uw klacht over de dienstverlening bij het betreffende kantoor heb ik doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Ik ga er vanuit dat dit tot een betere dienstverlening zal leiden. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 21 februari 2018 om 12:48 geantwoord

Heb van deze mevrouw zelf nog geen excuses gehoord of compensatie?
Hierdoor kon ik een belangrijke brief niet op tijd verzenden dus neem dit deze vrouw zeer kwalijk.
Dus nee ben niet tevreden hiermee

Alle klachten die gemeld zijn door Namaste71