Klacht: Onbeschoft rijgedrag medewerker deel 2

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post Nl doet er niets aan, vandaag weer een bumperklever van post Nl! Meneer wou mij geen voorrang verlenen toen ik van rechts kwam bij de hoflanderdreef en zijn reactie was daarbij bumperkleven! Kenteken VB436L tijdstip 15:08. Ik ga net zolang door met camera beelden maken, en ze dan openbaar zetten. Ik zit met kinderen in de auto en toch is dit de manier van jullie bestuurders! En jullie doen er niets aan! Het is een woonwijk met kinderen en deze rijstijl is van de zotte!! En ze doen het expres!!

Gewenste Oplossing:

Als post Nl werkelijk wat met de klachten doet en ze ook openbaar plaatst mij niet na meerdere klachten komen vertellen dat het intern wordt besproken en dt ik daar geen reactie van krijg! Ik heb de camera beelden, waarom wil post Nl die niet? Dan hoef ik niets meer te plaatsen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 17:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

geachte mevropuw Lima.

Uit uw bericht begrijp k dat de bezorger niet het juiste gedrag heeft vertoond. Hiervoor mijn excuses. Veiligheid op de weg is natuurlijk erg belangrijk. Ik heb met uw gegevens een melding gemaakt zodat dit besproken kan worden met de bezorger in kwestie. In deze melding heb ik zijn gedrag beschreven. En de ernst hiervan.
In eerste instantie ontvangt u geen terugkoppeling, maar u kunt in de loop van volgende week altijd informeren wat er is gedaan met uw klacht. Wij kunnen dan voor u kijken wat de uitkomst van deze klacht was. Nogmaals mijn excuses. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Petitiedenhoorn