Klacht: onbeschoft rijgedrag door chauffeur op de A7 op 21-09-2016 om 14.30 kenteken BL-ZG-38

op 01 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heden 21-09-2016 om 14.30 reden we bij scharwoude de A7 op om onze caravan weg te brengen.
Wij belande vervolgens op de vluchtstrook omdat de chauffeur van een dhl vrachtwagen met kenteken BL-ZG-38 precies naast ons bleef rijden.

Deze man had geen respect voor mede weggebruiks.
Het was wel zo netjes geweest om in te houden, uit te wijken ( wat op dat moment zeker kon) of harder te rijden om ons de ruimte te geven de snelweg op te rijden.

Ik hoop dat deze chauffeur hier zeker op aangesproken wordt dat dit rijgedrag niet aanvaardbaar is. Zeker om evt. ongevallen te voorkomen in de toekomst. Hopelijk wordt de klacht serieus en in behandeling genomen want we zijn behoorlijk geschrokken van dit voorval.
Graag een terugkoppeling hierover zou fijn zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 oktober 2016 om 11:05 geantwoord

Beste Franciska,

Wat een vervelende situatie is er ontstaan doordat de chauffeur van deze vrachtwagen naast u bleef rijden en u hierdoor op de vluchtstrook terecht kwam! Dit is zeker niet het rijgedrag wat wij van onze chauffeurs verlangen, ik ga dit dan ook direct oppakken en uitzoeken welke chauffeur dit is geweest zodat we dit met hem kunnen bespreken. Mijn oprecht excuses voor het ongemak en de schrik die hierdoor ontstaan is. Ik wil u bedanken voor het melden.

Vriendelijke groet,

Sanne