Klacht: Onbeschoft personeel en gebrek aan verantwoordllijkheid bij Greetz

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als men bij Greetz een bestelling doet zoals ik deed voor een boeket bloemen voor mijn dochter op Valentijnsdag, geeft men bij de bestelling de gelegenheid om bezorgingswensen in te vullen. Ik deed dat en vroeg om levering voor 15.00 uur op Valentijnsdag. Via track en trace vernam ik van de bezorger dat dat niet kon garanderen en dat de levering ook wel 20.00 zou kunnen worden. Een beetje laat ongeacht waar het bezorgd had moeten worden, maar in de geval moest het op kantoor van mijn dochter bezorgd worden en dat gaat om 17.00 dicht. Ik vroeg daarom om levering voor 15.00 uur om nog wat soelaas te hebben tot 17.00 uur. Ik bel Greetz op om een toelichting te hebben waarom dit zo was georganiseerd en wat de zin is van in invullen van bezorgingswensen. Mij werd medegedeeld dat zij daar geen invloed op hadden ondanks dat GREETZ de klant is van het bezorgingsbedrijf. Ik kreeg geen enkel fatsoenlijk antwoord, anders dan dat het allemaal niet de verantwoording is van Greetz. Midden in de gesprek breekt de dame van GREETZ plots het gesprek af en ik kreeg het beroemde tuut tuut tuut……..Ronduit ONBESCHOFT !!

Gewenste Oplossing:

Excuses en garanties van kwalitatieve en tijdige aflevering van gekochte producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan,

wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren met jouw bestelling en de levering ervan.

Helaas werken wij niet met tijdsvakken en kunnen we dus geen tijd garanderen. Op de site ga je dan ook akkoord met levering tussen 08:00 uur en 20:00 uur.

De extra regel kan gebruikt worden om een tijd in te voeren. Maar als het niet in de route van de koerier past, kunnen we helaas niet voldoen aan deze vraag.

We snappen dat dat in dit geval heel vervelend is, echter zoals hierboven aangegeven kunnen wij een levering op een bepaald tijdstip niet garanderen.

Normaal hebben we overigens de optie om te kiezen voor een bedrijfslevering, echter met Valentijnsdag was dit niet mogelijk.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en we hopen dat een eventueel volgende bestelling helemaal juist zal verlopen.

Greetz, Hannah

Heeft op 26 februari 2018 om 16:14 geantwoord

U geeft op uw site de gelegenheid bezorgingswensen in te vullen. Dat heb ik gedaan. Het is een kul optie als u niet kunt voldoen aan de wensen van uw cliënt.
Het minste wat jullie hadden kunnen doen is mij op de hoogte te brengen dat hetgeen niet mogelijk was aan mij mede te delen en niet maar te laten zitten als zinloze tekst gemaakt door uw cliënt. Alles wordt tegenwoordig van de telefoon opgenomen en ik dacht ook bij u. U zegt nog steeds NIETS over het onbeschofte gedrag van uw \"service\"-personeel. Een gesprek stopzetten middels het onaangekondigd afbreken van de verbinding is ronduit onbeschoft. Herhaaldelijk schrijft u daar niets over, moet ik het dan aannemen als zijnde normaal gedrag binnen een bedrijf als Greetz ?

Reactie van de melder van de klacht artesia87

1 maand geleden - Greetz heeft voor mij afgedaan. Naast de gebrekkige service waren de bestelde bloemen die afgeleverd waren niet en vooral kleiner zoals afgebeeld op de site. Het enige wat erg groot was was de doods waarin ze vervoerd werden

Bericht van Greetz.nl

1 maand geleden - Beste Jan, Bedankt voor je reactie. We hebben de status van je bestelling nagekeken en volgens onze informatie is de bestelling ook voor 14:00 uur geleverd, namelijk om 12:48 uur. Op het moment dat de bestelling wordt geplaatst wordt wel aangegeven wat het tijdsvak is waarin wordt bezorgd. De optie om bezorgwensen aan te geven is bedoeld voor als de ontvanger bijvoorbeeld niet thuis is. Je kunt dan aangeven dat het bij buren op nummer .. mag worden geleverd. De koerier leest deze bezorgwens op het moment dat hij/zij het pakketje zal bezorgen en dan zijn de routes al gepland en staat de koerier dus al voor de deur. Helaas hebben wij aan de hand van je e-mailadres geen telefoongesprek kunnen vinden, waardoor het voor mij niet mogelijk is om het gesprek terug te luisteren. Het is echter zeker niet de bedoeling dat je onfatsoenlijk te woord wordt gestaan aan de telefoon. Onze excuses hiervoor! Wij zullen dit intern ook verder opnemen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door artesia87