Klacht: Onbeschoft personeel en gebrek aan verantwoordllijkheid bij Greetz

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als men bij Greetz een bestelling doet zoals ik deed voor een boeket bloemen voor mijn dochter op Valentijnsdag, geeft men bij de bestelling de gelegenheid om bezorgingswensen in te vullen. Ik deed dat en vroeg om levering voor 15.00 uur op Valentijnsdag. Via track en trace vernam ik van de bezorger dat dat niet kon garanderen en dat de levering ook wel 20.00 zou kunnen worden. Een beetje laat ongeacht waar het bezorgd had moeten worden, maar in de geval moest het op kantoor van mijn dochter bezorgd worden en dat gaat om 17.00 dicht. Ik vroeg daarom om levering voor 15.00 uur om nog wat soelaas te hebben tot 17.00 uur. Ik bel Greetz op om een toelichting te hebben waarom dit zo was georganiseerd en wat de zin is van in invullen van bezorgingswensen. Mij werd medegedeeld dat zij daar geen invloed op hadden ondanks dat GREETZ de klant is van het bezorgingsbedrijf. Ik kreeg geen enkel fatsoenlijk antwoord, anders dan dat het allemaal niet de verantwoording is van Greetz. Midden in de gesprek breekt de dame van GREETZ plots het gesprek af en ik kreeg het beroemde tuut tuut tuut……..Ronduit ONBESCHOFT !!

Gewenste Oplossing:

Excuses en garanties van kwalitatieve en tijdige aflevering van gekochte producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door artesia87