Klacht: onbeschoft personeel

op 23 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 -9 rond 2 uur komt er een bus van jullie bedrijf behoorlijk hard de straat in rijden tegen het verkeer in en ik stond met iemand tepraten die
Met zijn auto op de weg stond de man in de bus kwam al heel agresief over en stapten uit en begon gelijk heel intimiderend te doen na mijn en de persoon in de auto hij begon heel agresief te dreigen met weet je wel wie ik ben en dat hij zo wel even terug zou komen met een paar vrienden
Om mijn een lesje teleren
Het kenteken van de bus is VF-657-R
Heb hier al melding van gemaakt bij de politie
ik vind het niet kunnen dat het personeel zich zo opstelt
Hoop wel dat mijn klacht serieus word genomen en dat er wat aan gedaan woord en dat de persoon hier op aangesproken woord.
En naar navraag hier in de buurt kent men deze man als zeer argesief en dreigent persoon die hier al meerderen malen bedreigingen heeft geuit
Tegen bewooners hier in het wijk altijd de radio vol aan met turkse muziek
Hard rijden achteruitrijden zonder kijken en een oudevrouw met rolator en al omver rijden niets boeit deze persoon.
Hoor graag van u
Mvg

Deze persoon niet meer in het wijk tezien

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Groot, Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend te vernemen dat u overlast hebt ondervonden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Goed dat u dit bij ons meldt. Ik begrijp dat u erg bent geschrokken van het voorval en wil u uiteraard mijn excuses hiervoor aanbieden. Ik wil dit graag doorzetten naar de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat er gepaste maatregelen genomen kunnen worden. Hiervoor heb ik echter nog wel wat extra informatie nodig. Was dit gebeurd in uw straat? Heeft u tevens uw huisnummer voor mij zodat ik de klacht op de juiste wijze kan doorzetten? In afwachting van uw reactie. Mocht u liever niet uw huisnummer willen geven via deze weg, kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via telefoon, een contactformulier, chat, Facebook en Twitter. Zie ook http://www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht tonnygroot

2 maanden geleden - Bedankt voor u bericht maar een goed gesprek met die bestuurder zou geen kwaad kunnen En Hem er op wijzen dat hij zijn baan op spel zet. Meschien dat hij zich dan wel een keer bedenk voor dat hij zijn grote mond open trek. En dat hij als post bezorger zich gewoon netjes gedraagt Zo als het hoort bij zo groot bedrijf. Het voor val heeft plaats gevonden in de henri ter hallstr Wateringseveld. Denhaag. Het kenteken van de bus VF-657-R En het berteft hier een jongeman van turkse afkomst Alvast vriendelijk dank : dhr groot

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Groot, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Echter voor het maken van een melding heb ik nog wel uw huisnummer nodig. Ik hoop dat u deze nog door wil sturen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht tonnygroot

2 maanden geleden - Geachte begrijp niet waarom u mijn adres moet hebben, Ik ben tog niet de gene die aangesproken moet worden. Mochten er nog vragen zijn kan dat altijd via de mail Mvg dhr groot

Heeft op 23 september 2016 om 12:33 geantwoord

Geachte heer Groot,

Het spijt me, dan kan ik uw melding niet in behandeling nemen. ik dien klachten in op basis van een compleet adres.

Mocht u zich bedenken of als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door tonnygroot