Klacht: Onbeschoft geholpen en geen belofte nagekomen.

op 15 februari 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Mijn zoon had een grote hoekbank met 7 zitplaatsen gekocht in de megastores in Den Haag, wij zijn deze vorige week vrijdag in Maassluis gaan ophalen. Achter de receptie zat een vreselijke chagrijnige en onbeschofte vrouw die ons niet een aankeek en alleen maar naar achteren wees.
Toen mijn zoon de bank kreeg zijn we naar de uitgang gereden, maar door de hele winkel hingen borden dat je als je een bank kocht met minstens 5 zitplaatsen je een huishoudpakket kreeg, wij zijn dat gaan navragen maar wederom kregen we geen antwoord van die vreselijke vrouw achter de receptie.
Mijn zoon had ook geen korting gehad dus volgens ons gewoon recht op dat pakket.
Wij zijn nog nooit zo slecht en onbeschoft behandeld terwijl er wel een bank was gekocht van 1350 euro.

Als mijn zoon dat huishoudpakket krijgt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 15 februari 2018 om 15:47 geantwoord

Beste mevrouw Welings,
Wat vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft met uw bezoek aan onze winkel. Dit proberen wij natuurlijk ten alle tijde te voorkomen! Wanneer u uw klacht en uw aankoopsbewijs naar customerservice@seatsandsofas.nl stuurt, zal deze afdeling uw klacht verder kunnen behandelen.

Joshua - Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door Jenma