Klacht: Onbeschoft gedrag ZZP pakketbezorgster

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Reeds 3 jaar heb ik al problemen met 1 bepaalde postbezorgster met name pakketjes. Vele malen een klacht ingediend maar dit helpt niet.
Ik heb haar aangesproken op het feit dat zij mijn hond met haar scanner op zijn kop heeft geslagen en hier was zij niet van gedient. Vervolgens wou ze bij ons het pad niet meer oprijden om pakketjes af te geven ( 100 meter) Wat ging zij doen ? Aan de oprit staan en toeteren en als ik niet snel genoeg was reed zij weer weg. Vervolgens werden onze pakketten her en der afgegeven. Heel vervelend en dat heb ik ook gemeld. Ik wil graag als wij het pakket niet aan kunnen nemen dat dit op het postkantoor wordt afgegeven. Dit weigert zij. Ook worden er regelmatig (kostbare) pakketten tegen de boom gezet, weer of geen weer. Gevolg, natte pakketten waar ik niets meer mee kan. Mocht ik haar onderweg tegenkomen en zij heeft een pakket, dan trekt zij mijn autodeur open en gooit het pakket in mijn auto.
Afgelopen vrijdag werd ik op Facebook door haar uitgemaakt als rotte appel. Niet te geloven.
zie hieronder haar bericht aan mij gericht op facebook :
Naira Petrosyan heeft je genoemd in een opmerking . Naira Petrosyan 8 juni om 17:33 Marianne Ik bezorg niets aan oostersebos en wat westersebos betreft.. Je hebt het aan jezelf te danken. Jij bent de enige rotte appel aan westersebos en iedereen klaagt over jou. Ik heb jou niet eens 1 keer horen dank je wel zeggen voor alle service welk ik verleend heb. Behandel jij mij vuil, dan krijg je hetzelfde behandeling terug.. En nog iets, ik ben in gelijke gesteld door postnl, dus zoek het maar bij jou ­čśë

Marianne. Ik weet precies wat ik schrijf. Ik pakketjes achter laten en zelf voor tekenen? Dan ben je niet goed bij je hoofd. Denk jij dat ik dat voor zo iemand als jij over heb? Dacht het niet. En wat de straat betreft, ik hoor alleen maar positieve dingen, Jij bent toch echter de enige die klaagt. Ik heb je hond met de scanner geslagen om mezelf te verdedigen, jouw hond heeft mij gebeten! Ik heb je verschillende keren gewaarschuwd om je hond aan te lijnen, want als jij dat niet deed dan weiger ik om je pad op te rijden. Volgens de regels mag ik je pad niet eens op rijden, Jij hebt een hek en daar hoor je een bel te hebben en die heb je niet. Volgens mij was jij degene die ook brieven op de brievenbus plakte dat het bij nr 2 bezorgd moest worden, kom ik bij je buren en zij weten nergens van! Geen enkele buur van jou, aan jouw straat, willen nog pakketten van je aannemen. Weet jij nog toen ik je opbelde dat ik een pakket voor je had onder rembours?? NEE. Weet jij nog dat ik elke dag heel veel pakketten bij je kwam bezorgen? Ook 6 dozen wijn en dat je mij niet eens hielp? NEE. Weet jij nog toen ik je onderweg tegenkwam en zei ik heb een pakket voor je? Je zei nog, ik ga nu weg kom maar later terug.. Ik zei, zo werkt het niet mevrouw, ik ben er nu. Ik neem niet aan zei je. Ik zei prima, dan probeer ik bij je buren.. En wat zei je toen? Waag het niet trut!! Ik laat mij niet op deze manier behandelen.. En wat het werk betreft.. Dank je dat je zo meegaand bent en mij adviseert om alvast te gaan solliciteren..

Dit kan toch niet langer zo ?

Ik zou tevreden zijn als deze dame geen pakketten meer bezorgd bij ons.
De andere postpakketbezorgers in dienst van Postnl bezorgen zeer netjes.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2018 om 15:40 geantwoord

Geachte mevrouw Schnoing-Walravens,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het enorm kwalijk te vernemen dat u al zo'n tijd onenigheid met een bezorger van ons hebt. Dit is niet wat u van ons mag verwachten, graag reageer ik op uw bericht:

Ten eerste wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. We verwachten dat onze bezorgers zich klantvriendelijk opstellen en pakketten bij en aan de deur aanbieden. Dit gebeurt echter niet en dat vind ik spijtig.
Ik zie dat er een klacht is ingediend via onze telefonische klantenservice. Helaas hebben we hier nog geen reactie op mogen ontvangen maar ik zal ervoor zorgen dat het wordt opgepakt en besproken met de betreffende bezorger. Vanaf hier is het aan de teamleider van het depot te bepalen hoe de klacht wordt afgehandeld dus helaas kan ik geen terugkoppeling toezeggen maar u mag ervan uitgaan dat we de nodige stappen ondernemen dit voor u op te lossen.

Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd. In het geval u in de toekomst vragen voor ons hebt bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Mallejan26