Klacht: onbeschoft gedrag chauffeur

op 04 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

chauffeur van DHL met kenteken V-599-FG rond 10:45 komt achteruit met redelijk slippende banden ons terrein oprijden. Boels Rental Zoetermeer-Bleiswijk, Prismalaan West 47 Bleiswijk
Was blijkbaar al geirriteerd omdat er geen parkeerruimte was aangezien er klanten op ons terrein stond.
De chauffeur heb ik aangesproken met de tekst ” onze klanten valt uw rijdgedrag op” . chauffeur deed als hij niks wist,of dat het normaalste zaak van de wereld is. probeerde aan de chauffeur aan te geven dat als klanten dit opvalt dit niet ten goede komt van de uitstraling DHL.
beste man reageerde wederom zeer geirriteerd en stapte al pratend in,via de zijnkant en deed de schuifdeur dicht. Ik opende de bijrijders kant, hij wilde net wegrijden (reed dus niet) waarop de chauffeur weer geirriteerd reageerd dat hij hier niet van gediend was. Ik gaf wederom aan, op een normale manier dat het onze klanten opviel mbt rijgedrag van DHL. Hij vond het blijkbaar normaal. toon die hij hanteerde en vooral uitstraalde, was ver beneden peil waarbij ik dacht, dit heeft totaal geen zin en de deur dicht gooide. niet zacht, maar zeker niet hard…
daarop volgend stapte de chauffeur uit met behoorlijk dreigende taal en houding wat ik volledig genegeerd heb
ik heb helaas geen naam genoteerd maar deze chauffeur wens ik niet meer op mijn terrein te zien!!

Als u nog vragen hebt, kunt u contact opnemen met
Frans van der Zeeuw
filiaalmanager Boels Rental Zoetermeer 079-3310030

Gewenste Oplossing:

oplossing, chauffeur niet meer laten komen op filiaal Zoetermeer -Bleiswijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat het gedrag van onze bezorger te wensen overliet. Graag willen wij uw klacht in behandeling nemen echter zou ik graag van u vernemen wanneer dit heeft plaatsgevonden? Aan de hand van de datum zullen wij deze klacht zeker voor u oppakken. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 mei 2017 om 18:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door frans van der zeeuw