Klacht: Onbeschoft gedrag bezorger

op 02 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als zwaar COPD patiënt heb ik tijd nodig om de deur te openen.
Dit staat ook op de voordeur.
Desalniettemin was de bezorger erg ongeduldig.
Op mijn “Sorry ik kan niet sneller” werd boos gereageerd met de opmerking
“Pakje !!”.
Toen ik vroeg of het ook vriendelijker kon, liep hij boos weg onder gemoppel van verwensingen.

Gewenste Oplossing:

Een sorry

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik ga uw klacht betreffende het gedrag van deze chauffeur intern opnemen. Ik ga hiermee ervanuit dat hij zijn gedrag zal aanpassen en voortaan geduldiger zal zijn. Vanuit ons bied ik u graag onze verontschuldiging aan. Dit is niet de werkwijze die wij hanteren en toestaan van onze bezorgers.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 123johoho