Klacht: Onbeschoft gedrag

op 25 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 24-2 komt er een medewerker van DHL bij ons aan de deur
Mijn vrouw doet open en krijgt meteen te horen\” hier voor nummer 4\” wij wonen op 2.
Mijn vrouw zegt daarop ik weet niet of ik dit wel wil aannemen, ze zijn waarschijnlijk met vakantie
Ze krijgt als antwoord \” ze zijn wel thuis, want dit is een spoedbestelling, en je hoeft er de deur niet voor uit, ze komen het zelf ophalen.
Al met al een onbeschofte reactie, een vraag of mijn vrouw dit wil aannemen was op zijn plaats geweest. Wij zijn best bereidt een pakket van de buren aan te nemen, dat gebeurt wel vaker, maar niet op deze manier

Op zijn minst excuses van de betreffende persoon voor zijn gedrag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 februari 2017 om 13:18 geantwoord

Beste Ton,

Bedankt voor uw het melden van uw klacht. Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet het gedrag dat wij van onze chauffeurs verwachten. Een chauffeur mag een pakket bij buren aanbieden, maar zeker niet op zo'n opdringerige manier. Nogmaals mijn excuses voor dit voorval, ik zal er voor zorgen dat deze chauffeur op zijn gedrag wordt aangesproken.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 27 februari 2017 om 20:43 geantwoord

Ik vindt dit een vrij algemeen bericht, hoe weet ik dat de betreffende persoon hier op aangespoken is
Intussen zitten wij nog steeds met het pakketje omdat de familie op vakantie is,
Een algemeen excuus van iemand die klachten behandeld vindt vrij zwak

Alle klachten die gemeld zijn door Ton van Esch