Klacht: Onbeschoft en intimiderend

op 25 april 2017 over Straetus in de categorie Incassobureaus

Wij zijn zeer onbeschoft en intimiderend benaderd door Straetus. Het betreft een factuur die deels onbetaald is gebleven omdat er schade is ontstaan bij levering. De factuur wordt dus betwist en hierover zijn we in gesprek met de leverancier. Desondanks behandeld Straetus ons alsof we onrechtmatig weigeren om te betalen en communiceren ze zeer onbeschoft en intimiderend. Inclusief bedreigingen die ze wettelijk gezien niet eens kunnen waarmaken. Een klacht hierover naar het hoofdkantoor wordt niet beantwoord.

Als mijn klacht serieus wordt genomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Straetus over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Straetus in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Straetus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Straetus

Heeft op 25 april 2017 om 16:38 geantwoord

Heeft op 25 april 2017 om 16:53 geantwoord

Omdat Stratus niet is aangesloten bij de branchevereniging voor incassobureaus is het lastig om ergens je klacht in te dienen als je onheus bent bejegend door een vestiging. Daarom heb ik op 20 april heb ik via jullie FB account voor heel Nederland een reactie gegeven. Als tegenreactie kreeg ik dezelfde dag de suggestie dat ik via jullie mailadres een klacht kon indienen (wat nu ook wordt aangedragen als oplossing). Heb ik direct gedaan (incl. dossiernummer en Stratus vestiging) maar daar is niets mee gedaan, totaal geen reactie. Er wordt wel snel (direct) gereageerd bij klachten die openbaar zijn, maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. Dat noem ik niet een klacht serieus nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door almexx