Klacht: Onbeschoft behandeld en zomaar factuur

op 20 juni 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Verleden jaar erin getrapt toen ik me bedrijf begon.netjes betaald.ze doen niets voor je.Nu kreeg ik opeens een brief dat er een factuur open sta en ze me telefonisch hadden geprobeerd te benaderen.ten eerste wil ik helemaal geen Ambonee .ik heb ze opgebeld en heb hun verteld dat ik geen telefoon email of brief van hun had ontvangen en nergens akkoord heb gegeven.nu wel een brief binnen 5dagen betalen 459.15 binnen 5dagen.de dame zei dat het automatisch doorliep en je oer email moest opzeggen ook dit hadden ze mij niet verteld.ze zuiden dat ik naar hun site moest gaan om alles door te nemen zeggen ze nu en niet verleden jaar. Ik zei dat ik niet ging betalen en dat ik het op Facebook ging plaatsen de dame hing onbeschoft op.ik belde terug kreeg een andere dame die wel netjes was maar collega vertelde haar dat ik haar had uitgescholden daarom hing zij op weer een leugen

Als ik deze factuur niet hoef te betalen.zijn gewoon oplichters.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door bedrijvenpagina.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Missglitter4you