Klacht: Onbeschoft behandeld en afspraken niet nakomen

op 18 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje zou vandaag 12-10-16 bezorgd worden tussen 17:30 en 19:30, zie ik via mijn track en trace code dat ze om 14:31 geprobeerd hebben om mijn pakketje te bezorgen maar dat niet is gelukt dus komen we het morgen weer proberen oftewel neem nog maar een middag vrij.
belachelijk aan de telefoon zeggen we doen er alles aan maar het word toch morgen en als ik blijf aandringen dat dit geen gang van zaken is gewoon ophangen. ik vind dit bespottelijk en de omgekeerde wereld.
het is maar goed dat de beste mevrouw aan de andere kant van de lijn is.

zomaar 3 uur voor de bezorgingstijd langskomen en bij niet thuis dan maar morgen terwijl ze 3 uur te vroeg zijn en ik wacht op mijn pakketje.
dan hoop je dat je via de klantenservice goed geholpen word maar dan word je eigenlijk neer gezet als zeurder. en dan ook nog ophangen ook als ik ze probeer uit te leggen dat dit geen gang van zake is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:16 geantwoord

Geachte heer Hovenkamp,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Graag wil ik dit toelichten.

We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen dit is een indicatie. Door omstandigheden kan het gebeuren dat een chauffeur eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker afwijkt dan wordt hier uiteraard achter de schermen naar gekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Voor de overlast bied ik u mijn excuses aan en ik hoop dat de bezorging van uw pakketten in de toekomst weer correct zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Markets