Klacht: Onbeschoft behandeld door medewerker Hertz Airport Nice

op 23 juni 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

We hebben we hebben vorige week woensdag onze auto op gehaald bij Hertz volgens afspraak.

Dit ging niet zoals verwacht, de man aan de balie was in het begin heel vrienden en sprak goed Engels.

Toen wij aangaven dat wij geen extra verzekering af wilde sluiten begon hij mogelijk te doen en kon geen woord Engels meer..
Wij hadden een Peugeot 2008 automaat gereserveerd op aanvraag na een dag bevestigd door sunycard dat dit mogelijk was.

Maar was geen discussie mogelijk vielen in de klasse van een Renault Clio en als we dat niet wilde moesten wij maar vertrekken.
Toen ik aanstalten maken om Sunycard te bellen liep hij boos terug en kon ik een Renault captur krijgen blijkt€40,00 euro goedkoper te zijn als de auto waar ik voor betaald had. moest teken dat de auto geen schade had zonder hem te mogen zien. Bij de auto aangekomen bleek het spatbord links achter beschadigd te zijn.
Maar die meneer was nergens meer te bekennen. Zijn collega heeft ons formulier aangepast maar niet dat van hun. Echt zielig als je weet dat je elke dag mensen op moet lichten.

Was niet leuk om zo onze vakantie te beginnen, en nu maar hopen dat we onze borg terug krijgen.

€40,00 terug waar we recht op hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Reactie van de melder van de klacht Corne monsieurs

1 maand geleden - Ze willen mijn klacht niet in behadeling nemen zecht genoeg over dit verhuurbedrijf. Jammer dat je zo met je klanten omgaat.

Reactie van de melder van de klacht Corne monsieurs

1 maand geleden - Ze willen mijn klacht niet in behadeling nemen, zecht genoeg over dit verhuurbedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 28 juni 2017 om 12:17 geantwoord

Heeft op 29 juni 2017 om 21:49 geantwoord

Sorry maar wat is de oplosing, ik vraag netjes mijn te veel betaalde geld terug maar zie geen reactie hierop.

Alle klachten die gemeld zijn door Corne monsieurs