Klacht: Onbeschoft behandeld door manager.

op 31 juli 2016 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Het begon met het feit dat ik het trekpleister filiaal in Roosendaal gevestigd boulevard 118C binnen liep met de vraag of ze oplaad kabels verkochten voor de iPhone 5. Ik vroeg aan de manager of ze die verkochten en zoja waar ik die dan kon vinden in de winkel, er werd toen al ongeïnteresseerd en niet netjes gereageerd met ; ja dat weet ik niet, je moet dan kijken bij de afgeprijsde artikelen. Ze liep toen ook gelijk weg en was erg ongeïnteresseerd.
Toen ik in het gangpad met afgeprijsde artikelen stond vroeg ik haar nogmaals of ik goed stond en dus daar moest zoeken? Ze reageerde toen weer geïrriteerd; ja daar ja.
Uiteindelijk vond ik de oplaad kabels en die waren alle geprijsd voor €2.99 behalve de kabel voor de iPhone 5 waarvan ik er dan 2 wilde kopen. Ook hadden ze het gedeelte die je in het stopcontact moet steken waaraan je de kabel vervolgens kan bevestigen. Ik ben toen met de kabels naar de kassa gelopen waar een medewerkster stond die zei dat de kassa €7.99 scande. Ik vond dat niet kloppen dus liep ze even met mij mee om de andere kabels te checken en zei mij toen dat deze voor de iPhone 5 ook €2.99 zouden zijn.
Ik besloot om 2 oplaadkabels te nemen en 1x het gedeelte wat je in het stopcontact steekt, aangekomen bij de kassa om te betalen riep ze de manager erbij omdat de prijs van andere artikel ook niet klopte en die riep in het voorbijgaan dat de kabels gewoon €7.99 waren. Ik liep haar toen achterna naar buiten en zei haar dat ik het wel heel vreemd vond dat als haar collega zegt dat ik ze krijg voor €2.99 zij alsnog zegt dat ze €7.99 zijn en ook omdat de andere kabels allemaal €2.99 waarden geprijsd. Wat de manager nog niet eens wist want bij de rest van het gesprek was ze helemaal niet bij. Ze keek me heel ongeïnteresseerd aan en zei; ja dan had ze dat eerst aan mij moeten vragen, ze zijn €7.99! Keek me veel arrogant aan en liep gewoon weer door naar binnen zonder enige beleefdheid wat je op z’n minst wel van een manager mag verwachten.
Ik ben haar toen nogmaals achterna gelopen om haar naam want vind dit echt níét kunnen, waarop zij met haar vriend of een vriend uitgebreid stond te kletsen en lachen in de winkel en toen ik haar naam vroeg mij wéér heel arrogant en ongeïnteresseerd aankeek en me haar naam gaf; Lindsey.

Ik vind dit echt niet kunnen en ook echt onbeschoft, ze deed dit dan ook waar allemaal andere klanten bij stonden die ook heel vreemd en verbaast keken hoe zij elke keer zonder mij fatsoenlijk te woord te staan en opgegeven moment gewoon negeerde doorliep. Ik heb zelf ook altijd als verkoopster en zelfs als manager gewerkt maar dit moest ik dan ook echt niet proberen bij mijn baas, en vind ook dat dit iets is wat niet in een winkel thuis hoort.
Neem niet aan dat jullie dit als uitstraling naar jullie klanten willen hebben!

Hoor graag van jullie.

Laat het bedrijf maar komen met een oplossing.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolene Leenders