Klacht: Onbeschoft

arieales1938 op 16 november 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger staat aan de deur ik zeg even de sleutel pakken .
Kom ik bij de voordeur gooit hij een brief in de bus .
Ik klop op het raam dat ik thuis ben ,zegt hij kan dat niet normaal nu moet je even geduld hebben en is duidelijk geirriteerd
Ik vraag zijn naam maar deze geeft hij niet ik heb wel zijn kentekenplaat VLZ 10 P dit was vandaag om kwart over 4 s middags
Met vriendelijke groeten Jose Ales

Gewenste Oplossing:

Dat deze pakketbezorger niks meer bij mij bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen, Vervelend dat u dit heeft ervaren, ik kijk graag met u mee om dit verder uit te zoeken. Goed dat u ook het kenteken heeft mee gestuurd. Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, ontvang ik graag een zendingsnummer, dat te vinden is op het pakketlabel onder de barcode. Meestal beginnend met 3S, JVGL of JJD. Alvast bedankt voor de genomen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa E-care Customer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 november 2022 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Tessa
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door arieales1938