Klacht: onbeschoft

op 25 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze morgen 11-06-2016, werd aan de deur gebeld ongeveer 9u30. Ik maakte de rolluiken open om te kijken wie het was en zag een zwartre auto staan een SUV , ,Wij zijn op leeftijd en maken zeker niet zomaar open als er gebeld wordt .Bij de buren kwam een dame van het pad met een briefje zwaaien , naar mij , . Ik kwam aan de deur en vroeg haar dat pakje te halen want IK WAS GEWOON THUIS .als antwoord kreeg ik : ik ga geen 5 minuten wachten!, ( op een onbedschofte toon) stopte het briefje in de brievenbus, terwijl ik in de deuropening stond!! ook al onbeschoft!! en haaste zich weg ,stapte in de auto en weg was deze “dame”! Er wordt wel meer een pakketje bezorgd, bij mij ,maar dit onbeschoft gedrag heb ik nog nooit meegemaakt juist altijd het tegendeel . Deze mevrouw wil ik, en dat wil ik u vriendelijk verzoeken ,niet meer aan onze deur zien..!!!

Gewenste Oplossing:

Zie boven geschreven ,altijd het tegendeel meegemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door h-kl@live.nl