Klacht: onbeschoft

op 25 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze morgen 11-06-2016, werd aan de deur gebeld ongeveer 9u30. Ik maakte de rolluiken open om te kijken wie het was en zag een zwartre auto staan een SUV , ,Wij zijn op leeftijd en maken zeker niet zomaar open als er gebeld wordt .Bij de buren kwam een dame van het pad met een briefje zwaaien , naar mij , . Ik kwam aan de deur en vroeg haar dat pakje te halen want IK WAS GEWOON THUIS .als antwoord kreeg ik : ik ga geen 5 minuten wachten!, ( op een onbedschofte toon) stopte het briefje in de brievenbus, terwijl ik in de deuropening stond!! ook al onbeschoft!! en haaste zich weg ,stapte in de auto en weg was deze “dame”! Er wordt wel meer een pakketje bezorgd, bij mij ,maar dit onbeschoft gedrag heb ik nog nooit meegemaakt juist altijd het tegendeel . Deze mevrouw wil ik, en dat wil ik u vriendelijk verzoeken ,niet meer aan onze deur zien..!!!

Zie boven geschreven ,altijd het tegendeel meegemaakt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door h-kl@live.nl