Klacht: Onbeschofde medewerker-geen extra 40 % beltegoed

op 05 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is het opwaarderen met 40 % extra beltegoed niet goed gegaan, hierop contact gezocht met medewerker aan telefoon. Deze mevrouw gaf aan hier niets aan kunnen te doen: ” ik had het zelf niet goed gedaan, het staat toch op de kaart”. Reactie hierop van mijn kant was dat ik dit geen servicegericht antwoord en oplossing vind.Ik zal de volgende keer wel 2x nadenken om uberhaubt nog met Telfort in zee te gaan.Mevrouw vd servicebalie werd geirriteerd, zei ,,goedenavond,, en heeft toen direct de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste op een fatsoenlijke manier te woord gestaan worden, en een oplossing angeboden krijgen, oftewel alsnog 40 % extra beltegoed opgewaardeerd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Er ging wat mis met het plaatsen van een oplossing. Wij hebben uw beltegoed alsnog met €5,00 verhoogd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Laïla Telfort Webcare

Telfort

Heeft op 25 oktober 2011 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is al opgepakt via het Telfort forum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door de Kler