Klacht: onbeschaafd

op 28 januari 2011 over subtel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

(Garantie op de accu)accu opgestuurd een maand geleden,(Duitsland)word niet gereageerd op e-mails,krijg dan een e-mail met tekst;er word aan gewerkt??????
Totale onverschiligheid ten opzichten van de klant!!

Gewenste oplossing

ZO SNEL MOGELIJK DE ACCU LEVEREN!!!(MOET NU BINNEN BLIJVEN MET DE LAPTOP!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door subtel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat subtel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

subtel.nl

Heeft op 07 augustus 2012 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

De vervangingsaccu was voor korte tijd niet voorradig maar werd alsnog verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Bertus 38