Klacht: Onbereikbare nrc next

op 28 januari 2011 over NRC Next in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het begon met een week lang geen krant ondanks het oeverloos inspreken van een spraakcomputer.
Daarna van het kastje naar de muur gestuurd tussen de bezorgklachten afdeling en de klantenservice.
Het dreigement van: als ik morgen geen krant krijg dan wil ik van mijn abonnement af, blijkt niet hanteerbaar te zijn.
Vanwege de moeizame telefonische bereikbaarheid een brief gestuurd. Uiteindelijk zijn dat er 3 geworden voor dat ik werd teruggebeld. Voor mij was de maat vol en wilde ik nog maar 1 ding: van het abonnement af! Dat ging volgens de mw van de klantenservice niet maar wie schetst mijn verbazing dat ik een kleine twee weken later een briefje kreeg dat het abonnement beeindigd was per die datum.
Op zich mooi maar ik wacht nu al een maand op restitutie van 3 maand abonnementsgeld.
En wederom reageert er niemand op een brief………

Tijd dus voor een beetje publiciteit? Is dat wat men wil?

Gewenste oplossing

Restitutie abonnementsgeld asap.

Alle klachten die gemeld zijn door bedroefde lezer