Klacht: onbereikbaarheid en onbetrouwbaarheid

Koos vW op 25 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag was ik even niet thuis toen pakket werd aangeboden. Vandaag de gehele dag thuis gebleven. Volgens briefje Postnl zou pakket vandaag aangeboden worden. Niets van dat alles. Wel zie ik op site dat pakket GEEN tweede keer wordt aangeboden. Een half uur bezig geweest om chat aan te vragen. Vervolgens blijkt er geen medewerker vrij te zijn. Contactformulier werkt ook niet. Schandalig en dan te bedenken dat ik wekelijks pakketten van mijn buren aanneem!! Niet-thuis Code KG79020249

Excuses en op zijn minst een riante goedmaker.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 oktober 2017 om 12:15 geantwoord

Geachte heer van Wensen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me uw verbazing voorstellen wanneer normaal gesproken pakketten twee keer op uw adres worden aangeboden. Graag wil ik dit toelichten.

Dit betreft een pakket uit het buitenland waarvoor getekend moet worden. Deze pakketten worden eenmalig op het huisadres aangeboden en gaan dan naar de afhaallocatie. Het spijt me dat de informatie op de kennisgeving niet correct is geweest. Mijn excuses voor de verwarring en de tijd die het u heeft gekost. Het is niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen, maar ik heb hier wel een melding van gemaakt om dit in de toekomst te verbeteren en dit te laten bespreken met de bezorger.

Koos vW

Heeft op 25 oktober 2017 om 20:49 geantwoord

Ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat PostNL intern wijzigingen aanbrengt. Heb eerdere negatieve ervaringen opgedaan met afhandeling van een klacht. En inmiddels weet ik ook meer over de achtergrond van mijn klacht en de dienstverlening van PostNL.

Alle klachten die gemeld zijn door