Klacht: Onbereikbaar voor klachten of hulp.

op 03 februari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 06 februari 2014 om 15:09 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact met u gehad. U gaf aan geen gebruik te kunnen maken van onze mobiele app en dat de gebruikersnaam al bestaat. Een goede oplossing daarvoor is om een spatie achter het e-mail adres te zetten en ervoor te zorgen dat er met het e-mail adres en wachtwoord, zoals bij hollandsnieuwe bekend, wordt ingelogd. Helaas is dit een extra service en bieden we hier geen verdere ondersteuning voor. Mocht dit niet de gewenste oplossing zijn dan kunt u altijd gratis *101# bellen voor de actuele status van uw tegoed.

Daarnaast lees ik dat u onze contactgegevens niet heeft kunnen vinden. U ziet ze hier (http://bit.ly/1cldCfD).

Mocht u nog vragen hebben, dan staan we u graag te woord via Facebook en Twitter.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe, afdeling Webcare.

Heeft op 07 februari 2014 om 18:29 geantwoord

Wat een kletspraat, er is helemaal niets opgelost !!!! Géén App, géén Hotspot mogelijkheid !!!!!!! Niet blij met Hollandsnieuwe !!!! Kan niet doen met mijn abonnement wat ik jarenlang bij T-Mobile wel kon !!!!! Echt slecht !!!!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnvdP