Klacht: Onbereikbaar na systeemfout

op 15 juli 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag een overtocht naar Corsica geboekt voor maandag. Na betaling krijg ik de melding dat de veerbootmaatschappij geen bevestiging heeft gestuurd. Op ‘MijnAccount’ staat de boeking ook nog als voorlopig.
Telefoonnummers die Direct Ferries op de site heeft staan zijn ‘niet in gebruik’. E-mail adres is nergens te vinden. Veerbootmaatschappij (in Duistland) is wel telefonisch bereikbaar maar wil mij geen informatie geven omdat ik bij Direct Ferries heb geboekt.
Enige oplossing: direct op site van veerboot een nieuwe boeking gemaakt en weer betaald, en die maatschappij verzocht om dubbele boeking tegen te gaan (mocht Direct Ferries nog iets doorgeven).

Gewenste Oplossing:

- Direct ferries moet óf bereikbaarheid verbeteren, óf geen last-minutes aanbieden.
- Ik wil mijn geld terug van hun boeking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos_Ldam