Klacht: Onbeleeft manager/ receptionist van hotel de Rustende Jager in Nieuw Vennep

op 07 oktober 2017 over De Rustende Jager in de categorie Hotels

Op verzoek van mijn collega (voor wie heb ik als secretarese hotel geboekt) heb ik gevraagd manager/ receptionist van hotel Yvonne Butter naar mij, of naar gast van hotel betaling bewijs (bon, factuur) te geven/ sturen.
Mevrouw Yvonne Butter heeft mij uitgelegd dat zij naar de gast slip van credit card gegeven. Zij heeft geen andere bewijs voor betaling. De gast vindt het niet vodoende. Hij heeft voor een maand betaald en hij wilt bon, of factuur hebben. Mevrouw Butter weigert bon, of factiuur nu geven (aleen in eind van de maand). Zij heeft geweigert naar administratie te diepen om bon, of copy van credit card slip te halen. Bovendien, was mevrouw Butter brutaal tidens telephonish gesprek. Hij heeft heel hard gepraat, geen mogelijkheid gegeven op te spreken, stoorde gesprek, uiteidelijk zij heeft gewoon brutaal ophangen. Is dat manier van hotel lmanager klanten te behandelen? Ik vind het niet acceptabel. Heel onbeleeft.

De hotel moet copy van betaling bewijs op verzoek van gast geven. Mevrouw Butter moet mij excusses aanbieden.

Alle klachten die gemeld zijn door irina.meledina