Klacht: Onbeleefde bezorger

op 27 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,
heden ochtend ging rond 10.00 uur de bel in ons pand aan de Molen 19 te Houten. Vanaf de eerste verdieping kunnen wij de deur beneden openen, maar we lopen altijd even naar de begane grond, om de persoon die binnenkomt te ontvangen.
Bij het naar beneden lopen van de trap hoorde ik dat de lift omhoog ging.
Terug boven aangekomen was een bezorger van DHL dozen in een kantoor aan het zetten.
Ik zei goedemiddag, en vroeg hem wat hij kwam brengen. Die vraag werd me niet in dank afgenomen. Hij antwoordde heel onaardig dat hij daar gisteren ook spullen had neergezet.

Toen ik aangaf dat ik het prettig vond dat hij beneden even zou wachten tot iemand hem daar zou komen ophalen, werd hij vreselijk onvriendelijk. Op alles wat ik zei kreeg ik een spottend, sarcastisch antwoord terug.

Ik weet niet wat er verkeerd is geweest aan mijn vragen, maar laat het duidelijk zijn, dat wat medewerkers of eigenaren van PlanningIT aangeven leidend is, en niet dat van een bezorger (van welke organisatie dan ook).

Deze bezorger is welkom wanneer hij netjes overleg pleegt, maar liever niet welkom als hij zich nog zo eens opstelt.

De bezorger reed in een DHL bus met als kenteken VG-894-D.
Dit is opgenomen door mijn collega, die het gesprek heeft gehoord en er duidelijk ook geen prettig gevoel bij had.

PlanningIT
M.Bonouvrier

Zoals ik in het tekstveld hierboven omschreef. Wanneer de bezorger wacht tot hij door iemand van PlanningIT wordt ontvangen en niet direct zo heftig in het verweer gaat wanneer iemand hem een vraag stelt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 februari 2017 om 13:15 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik vind het vervelend om te moeten vernemen dat een werknemer van ons zich zo heeft gedragen bij u. Ik heb de klacht direct doorgezet naar de terminal die bij jullie uitleverd en de bezorger zal op zijn gedrag worden aangesproken. We hopen dat in de toekomst dit tot het verleden zal behoren.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door PlanningIT