Klacht: Onbekende vordering door vesting finance van Focum financd

op 30 april 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb contact met ze geprobeerd te zoeken, ik krijg geen respons van het incassobureau van wat de vordering is, van welke instantie. Ik geef aan niet te betalen voor iets van wat ik niet weet wat het is.
Krijg wel een aantal dreigementen maar geen antwoord

Als ik weet of de vordering terecht is of niet. Ik heb bewijs van het opgenomen contact. Ik weet niet van wat het is, ken Focum finance niet, ik weet niet wat ik daar heb afgenomen.
Ik betaal nooit achteraf en heb alle rekeningen gecontroleerd en ook mijn e-mail. Niks afkomstig van focum finance en alles is betaald.
Ik ervaar het als een spookfactuur. Ik heb in het verleden helaas ervaring opgedaan met spookfacturen. Ik betaal niks tot ik op een nette manier te woord wordt gestaan en antwoord krijgwaar deze factuur vandaan komt.

Ook wil ik een kopie van het bewijs waar de vorige aanmaningen heen zijn gestuurd en de naam ik ook foutief. Het lijkt allemaal niet in de haak te zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 16:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LvhZeewolde