Klacht: Onbekende leverdatum

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24 juli bestelde ik een duur item via Leapp.be. PostNL (Belgische tak) staat in voor de levering. Op 26 en 27 juli werd het pakket aangeboden, maar omdat wij niet op de hoogte waren tussen welke uren dit zou worden geleverd, waren wij niet thuis. Nu heb ik me al twee keer aangeboden in de winkel naar waar deze zou ter beschikking liggen. Jammer genoeg zit het pakket ergens in het sorteercentrum van PostNL en raakt het daar niet weg (02/08). Zeer amateuristisch allemaal. Waarom het pakket niet aanbieden bij de buren? Waarom geen tijdstip geven van levering? Als andere koerierbedrijven daar in slagen moet een gigantisch bedrijf als PostNL dat toch ook kunnen! Wanneer ga ik dit pakket eigenlijk nog zien??

Mijn pakket asap wordt geleverd!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 augustus 2017 om 13:44 geantwoord

Geachte heer de Pelsmaker,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het betreffende pakket na twee bezorgpogingen op dit moment nog niet in uw bezit is. Ik snap dat dit teleurstellend kan zijn, waarvoor mijn excuses.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender over dit pakket, de afzender kan vervolgens contact met ons opnemen voor verdere navraag. Hopelijk is er dan snel meer bekend en wordt het pakket alsnog op korte termijn bij u geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door StevenenSandra